Page 47 - Kivaa, että on kirjastoja! - opas vaikuttamiseen
P. 47

                 Mitä tavoitteita markkinoinnilla on?
Kirjaston viestin välittäminen vaatii suunnittelua. Markkinointi on vuosia kestävää pitkäjänteistä työtä. Markkinointi on ana- lyyttistä, systemaattista, kontrolloitua ja toistuvaa toimintaa. Kirjaston markkinoinnista ja viestinnästä tulee vaikuttavaa, kun siinä hyödynnetään kirjastoista kerättyä tietoa.
Markkinoinnin tavoitteisiin kuuluu palvella nykyisiä asiakkaita paremmin ja hankkia uusia käyttäjiä kirjastolle. Toiminnasta ja palveluista kertominen niin kuntalaisille kuin päättäjillekin on olennainen tavoite markkinoinnille ja mainostamiselle. Tarkoi- tuksena on toteuttaa kirjaston strategiaa, kuunnella asiakkaita ja kehittää kirjastoa yhdessä heidän kanssaan.
K-13
  Nuortenilta kirjastolla
Tule pelaamaan ja chillaamaan
    11.11. klo 18-23.58
45



























































































   45   46   47   48   49